PZU Życie SA obejmuje ochroną swoich klientów również w przypadku epidemii lub pandemii.

ilustracja

Zamieszczamy komunikat PZU Życie SA w sprawie ochrony ubezpieczeniowej także w przypadku epidemii lub pandemii.

W związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19 – chorobę wywoływaną przez koronawirusa SARS-CoV-2, chcemy przekazać Państwu istotne informacje o naszej odpowiedzialności i ochronie ubezpieczeniowej, którą jesteście Państwo objęci.
PZU Życie SA obejmuje ochroną swoich klientów również w przypadku epidemii lub pandemii. Oznacza to, że zachorowanie na COVID-19 oraz następstwa choroby, są objęte standardową ochroną wynikającą z posiadanego ubezpieczenia.
Wypłacimy świadczenie za pobyt w szpitalu, o ile spełnione będą warunki wynikające z umowy, w tym:

  • dokumentacja pobytu,
  • minimalna wymagana długość pobytu,
  • zdiagnozowana choroba ujęta w umowie,
  • leczenie szpitalne tej choroby (kwarantanna nie jest podstawą do wypłacenia świadczenia).

Wypłacimy również świadczenie z tytułu śmierci będącej skutkiem zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
W związku z diagnozą COVID-19, nie zostanie wypłacone świadczenie z tytułu ciężkiej choroby – choroba ta nie jest w zakresie umowy ubezpieczenia.
W trosce o zdrowie naszych klientów korzystających z ubezpieczeń na życie i zdrowie obejmujących opiekę medyczną, w pierwszej kolejności zalecamy kontakt z lekarzem w formie telekonsultacji.
Zdalne porady medyczne zastępują w pełni wizyty stacjonarne i ograniczają ryzyko rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych. Wizyty stacjonarne w placówkach medycznych realizujemy tylko wtedy, kiedy jest to bezwzględnie wymagane.
Aby zminimalizować ryzyko zarażenia, prosimy o stosowanie się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS), Europejskiego Centrum Zapobiegania i Kontroli Chorób (ECDC) oraz Światowej Organizacji Zdrowia (WHO).
Gdy objawy wskazują na zarażenie koronawirusem, warto szybko się skonsultować i ustalić dalsze postępowanie. Wystarczy zarezerwować konsultację telemedyczną.
Zachęcamy do zdalnego korzystania z naszych usług moje PZU – serwis internetowy i aplikacja mobilna

  • zgłoś zdarzenie i sprawdź status swojej sprawy,
  • umów się na telekonsultację lub wizytę lekarską.

Infolinia PZU 801 102 102 (opłata zgodna z taryfą operatora) – czynna 24/7

  • zgłoś zdarzenie,
  • dowiedz się, jak zawrzeć albo przedłużyć niektóre umowy ubezpieczenia.

W razie potrzeby przekazania dokumentów, możesz je wysłać na adres: kontakt@pzu.pl

Infolinia PZU Zdrowie 801 405 905 (opłata zgodna z taryfą operatora) – czynna 24/7

  • umów się na telekonsultację lub wizytę lekarską.

Dodatkowo informujemy, że proces zgłaszania zdarzeń i wypłaty świadczeń jest realizowany bez zakłóceń.

Ulotka PZU w załączniku.